måndag 26 december 2011

Julen snart till ända!

Detta är första julen i vårt hus. Vi har haft en underbar helg med alla tänkbara ingredienser av god mat, sällskap och faktiskt även vädret även om jag måste medge att jag gärna sett att den snö som kom fått ligga kvar. Kenny har fixat ett eldfat i vilket vi lät det brinna mest hela dagen, härligt framförallt mot kvällen då det blev mörkt.

På julafton var vi hemma och familjen från min sida firade med oss. I dag har vi besökt Jespers farfar med familj och fick dagen till ära en av de godaste rådjursgrytor jag vet :).

Nu skall vi faktiskt vara fortsatt lediga vilket känns enormt lyxigt, skall se till att njuta av tiden för snart är det nytt år och nya utmaningar, samma jobb dock...hela året hoppas jag ;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar