tisdag 8 februari 2011

Present

I dag var jag och hälsade på Skojas uppfödare Philippa. Hon bor på en mindre gård i ett charmigt hus en bit utanför Köping. Hon håller som bäst på att renovera undervåningen på huset, flyttar om egentligen allt, kök, vardagsrum o toa får helt nya platser. Köket är riktigt långt gånget nu och det kommer att bli superbra! Första gången vi hälsade på avundades jag hennes hängare i hallen, jag letar med ljus o lykta varje vecka efter en liknande. Philippa lade detta på minnet och fann en till hemma som vi fick i dag, superglad är jag :). TACK Philippa!

Bänk och stol till Jesper skal bara sprayas en sista gång nu så är de klara, bild kommer. Sen kommer projekt hängare på tur med målning och så håller jag tummarna att den kommer att passa i hallen som jag tänkt! Annars kommer jag att finna en ny plats, kanske sovrummet!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar